USA-Oost-West-per-camper.reismee.nl

Naar Colorado Springs

Onderweg naar Colorado Springsonze 3500 gratis mijen gepasseerd, zodat we nu 0,45 dollarcent per mijl betalen, het zij zo. Een rustige tocht van de parken weg. Om 16.00 uur aangekomen in Manitou Springs een leuk klein dorpje aan Col. Spr. vast waar we op de Pikes Peek RV Park staan, leuk klein verzorgd campinkje.Heerlijk weer dus lekker de stoelen buiten gezet en wat gedronken en gelezen. Na het eten naar het historische centrum van Manitou Springs gewandeld voor een kop koffie., eerst gepind bij de drive-in pinautomaten, toen zagen we een leuke bar die vast wel koffie had. Een oudere man die net naar buiten kwam vroeg of we lid waren van delegionbar, en legde ons uit dat heteen besloten club was voor oorlogsveteranen, toen hij hoorde dat we uit Nederland kwamen nodigde hij ons uit als zijn gasten en zo zaten wij aan de bar tussen de camouflagepakken en de vietnamveteranen, We kregen een enorme halve liitermok met de stars en stripes erop vol koffie (geen starbucks, integendeel), Van het huis, voor de hollanders, werd er keihard geroepen zodat het hele cafeonsgelijk goed kende en we ermeteen een heel leger vrienden bij hadden.Lekker geslapen en vandaag dinsdag een luie dag. Vanmorgen naar de Safeways geweest voor de boodschappen, de klantenkaart van 2 jaar geleden was nog helemaal geldig en dat spaarde toch zo;n 20 dollar uit. Vanmiddag naar de Garden of the Gods gelopen, rode vreemdgevormde rotsformaties, waarschijnlijk zijn we te verwend geworden, want we waren niet onder de indruk. Morgen gaan we met een tandradlbaan de Pikes Peek op, dat is ook weer zo;n hoge.5200 m.

Daphne Kamps

Kun je bij elke grote supermarkt een klantenkaart nemen? ook Walmart?