USA-Oost-West-per-camper.reismee.nl

Reis naar Chicago

Zondagnacht om 03.00 uur opgestaan en de Schipholtaxibus was er klokslag 4.00 uur. Nog een stel arubagangers in Zwolle opgepikt en we waren ruim op tijd 6.30 op de luchthaven. Inchecken was thuis al gedaan, dus alleen maar koffers afgeven. Om 8.30 door de security (bodyscan) en om precies 10.00 uur de lucht in. De UA909 was een rustige vlucht en landde een kwartier te vroeg (kan ook) 7000 km. verderop in Chicago. Met de shuttlebus naar de Quality Inn. We waren best gaar en hebben een alcoholische versnapering in de bar genomen en er een hapje gegeten en om 18,00 uur Chicagotijd en dat is 24.00 uur jullie tijd lagen we plat in een soort coma waar we om 2.00 uur weer uit ontwaakten, klaarwakker, nog wat gedommeld en een kop soort van Senseo gemaakt. Heerlijk gedoucht en nu wachten we tot we naar het ontbijt kunnen om 6.00 uur.

Om 7.00 uur zal de Roadbearbus ons komen ophalen om naar Middlebury te rijden waar ons reisverblijf voor de komende vier weken klaar staat.