USA-Oost-West-per-camper.reismee.nl

Manitou Springs

Op tijd naar het station van de COG railway gereden (wel 5 minuten) want er ging maar 1 trein vandaag en wel om 9.20 uur, het was prachtig zonnig weer, kon niet beter, sommige dingen dwing je af, he? Iedereen bleek gereserveerd te hebben, maar er was gelukkig nog plaats. In 5 kwartier naar de top van de Pikes Peak, waar het uitzicht fenomenaal en de temperatuur -10 C. was. Na de foto;s gauw naar binnen voor een beker warme chocolademelk. Toen uiteraard vice versa. Beneden in Manitou Spr. op een betaalde parkeerplaats de camper gedumpt. Ik zei nog tegen Peter dat het gevaarte over 4 plaatsen heen stond, maar hij zei dat hij zich daar geen zorgen over maakte. Leuk gewinkeld, echt een leuk plaatsje. Toen we terugkwamen, ja hoor, een vrolijk geel envelopjeparking notice, een leuker woordvoor bekeuring op de voorruit. 15 dollar, dus het viel mee en zo zijn we ook nog op het politiebureau beland, gelijk maar afrekenen die flep. Morgen naar Denver, waar we de laatste inkopen willen doen en proberen de bestelling van de zonen de ipad2 te scoren.

Imro

Een parkeerboete daar komt dus ongeveer overeen met de kosten van parkeren hier?

dp

laatste inkopen? zijn we alweer zover?