USA-Oost-West-per-camper.reismee.nl

wat tips

Ik doe het nou maar vast, thuis heb je er meestal geen zin meer in,

- Roadbear geeft geen afwaskwast maar een spons, dus afwaskwast meenemen.

- Wij hebben de eerste dag een teflon hapjespan gekocht (Wal-Mart), de roestvrijstalen in de camper geeft veel schuurwerk.

- wij hebben een oude dekbedhoes meegenomen waar we in liggen, zomers koel, ;s winters warm, aan het eind van de rit is het een goede schoonmaaklap, daarna prullenbak.

- bij Safeways kun je een klantenkaart bij de desk ophalen. Bij de WalMart hebben ze die niet.(hebben hun eigen merk Great Value, is goedkoper dan de a-merken).

- stekkerblok meenemen voor het opladen van foto-accu, tandenborstel etc. omvormer van 110 naar 220 volt bij de WalMart te koop voor plm. 10 dollar. Bij de reisafd. koffers etc.

- in de camperradio zit een aansluiting voor mp3, ipod en een usb-poort, wij hadden een met 2000 nummers erop, maar hij pakte maar plm. 400, daarom beter een of meerdere kleine sticks mee te nemen.

- koffie is hier duur en minder lekker, als er plaats is in de koffer kun je beter wat meenemen.

- de benzineprijzen varieren behoorlijk, soms meer dan 30 ct. per gallon

- tanken moet prepaid als er geen mogelijkheid is met de creditkaart direkt bij de pomp te tanken. Je moet dan naar binnen, vooruit cash betalen voor bijv. 150 dollar, tank je voor minder dan krijg je binnen het teveel betaalde weer terug, of creditkaart afgeven en vragen of ze pomp nr...willen openen.

- batterij uit brandmelder in camper halen, die gaat bij een zucht al af.

Volgens mij is dit het wel zo;n beetje.

Morgen verslagje over Denver.