USA-Oost-West-per-camper.reismee.nl

Denver part two

Gistermorgen zijn we uitgebreid gaan Wal-Marten, hebben de propaantank afgetopt en 's middags wat lui in een stoel gehangen in een heerlijk zonnetje. 's Avonds rijst met kipkerriefilet en doperwtjes/worteltjes en een flinke bak aardbeien.

Vandaag zaterdag eerst de camper grondig schoongemaakt, we konden gelukkig een stofzuiger lenen van Nancy, de kampbazin, dat scheelde heel wat tijd. Nancy heeft trouwens in haar kantoor een lijst hangen met namen van mensen die ze nooit meer op de camping wil zien , het heet de 'Wall of Shame', en wat wij een seniormoment noemenheet bij haareen 'brainfart ', leuk mens die Nance. Maar goed, om 12.00 uur hadden wij de boel spic & span en zijn we met de bus naar Denvercentrum gegaan. Door Lodo (Lower Downtown) geslenterd, waar iedereen naar het Stadion liep, heel relaxt veel gezinnen met kinderen.De Colorado Rockies tegen de Chicago Cubs. Baseball dus. We kregen kaartjes aangebodenwaar 4 dollar op stond voor 25, hebben wemaar niet gedaan. De wijk Lodo stond op het punt afgebroken te worden toen het opeens heel hip werd met veel barretjes, eettentjes en terrasjes. Nu is het een toeristische trekpleister. We hebben er heerlijk mongools gegeten, een soort wok, zelf opscheppen en dan grillden zij alles voor je op een grote plaat, heerlijk, en dat voor 44 dollar, incl. drinken .

Om 19.00 uur weer terug, waar we nu stijf in de stoelen zitten om maar niks meer vies te maken. Morgenvroeg leveren we de camper in bij Roadbear.