USA-Oost-West-per-camper.reismee.nl

Denver

Gisteren (donderdag) in Denver aangekomen, bij de camping van onze keuze :Prospect RV-Park: srond een bord met Full er op, wij eigenwijzen toch even gaan vragen en zowaar, het allerlaatste plekje was voor ons. Pfff, wat een gelukkie want door Denver rijden met een camper is toch wel een klus. Deze camping geselecteerd vanwege de bereikbaarheid per bus van het centrum. Gistermiddag achter de ipad2 aangeweest, maar tevergeefs, in verschillende winkels gevraagd, in heel Colorado niet te krijgen was de algemene reactie. Jammer!

Dit is geen mooie camping maar heel geschikt voor het bezoeken van Denver. We staan met ons campertje (lijkt ineens zo) tussen de giganten, aan de overkant een omgebouwde Greyhoundbus en groter. We hebben een sleutel van een eigen badkamertje, wat wel weer heel prettig is. Vanmorgen stond ik met de sleutel te prutsen toen een daar wachtende mevrouw zei : I believe that God opens all doors', ik had hem net open en zei : 'i believe i did this one myself', en met een foute lach de badkamer in. Maar we gingen dus met de bus naar de stad, voor de camping instappen en pas in het centrum er weer uit, ideaal. De 16th Street Mall is de winkelstraat van Denver, hij is zo lang dat er iedere 90 seconden (!!) een gratis shuttlebus langsrijdt om je te vervoeren, wat een geweldig systeem... en een bijzonder sfeervolle stad, erg levendig met leuke winkels. We hebben ons best gedaan, hoop dat de koffers niet te zwaar worden. Vandaag maar weer eens wat hashbrowns in de pan , sla erbij en een ranchers beef, wat dat dan ook mag zijn.

Emma

Misschien zijn er weer ipads in augustus

Imro

Geniet vd laatste dagen!