USA-Oost-West-per-camper.reismee.nl

van Middlebury naar Indianapolis

Maandag om 7.00 met een grote bus vol duitsers (hebben wij weer) en 8 nederlanders in 3 uur naar de Coachmenfabriek gereden waar we de camperuitleg direct kregen, lekker snel, waarna een ellenlang verhaal op kantoor volgde over aansprakelijkheid en regeltjes/ Maar om 12.30 vertrokken wij dan toch als een van de eersten richting Indianapolis. We reden in Amishgebied en kwamen meerdere keren koetsjes met een paardje ervoor tegen op de snelweg, bizar. Het landschap in kaal en lijkt op de akkergebieden van noordgroningen, het verschil zijn de opossums en wasbveertjes die dood aan de kant van de weg liggen.Hier en daar nog een pluk sneeuw in de schaduw, maar sinds gisteren schiet de temperatuur omhoog naar de 20 graden en is het heerlijk warm lenteweer.

Indianapolis gingen we niet halen en daarom een 100 km ervoor een camping opgezocht, die helaas nog niet open was (anders dan in de gids stond vermeld). De eigenaresse verontschuldigde zich wel 5 keer en toen we vroegen of er in de buurt een supermarkt was voor onze bevoorrading reed ze 10 km voor ons aan om onsnaar de Walmarttoe te brengen, een vrouwelijk navigatiesysteem dus, de miepmiep,maar natuurlijk wel verschrikkelijk aardig!

De volgende camping was geen hond aanwezig laat staan een eigenaar, maar er hing een briefje dat er stroom was en dat je jezelf maar een plekje moest zoeken en of je daarvoor 15 dollar in de brievenbus wou doen. We hebben er dan ook niemand gezien tot we weer weggingen! Hadden geen water wat wel lastig was, de koffiepot gebruikt om flessenwater te verwarmen, nogal een gedoe, het blijft wel kamperen, he?.

route:

i69 via Fort Wayne

i69 richting Indianapolis

overnachting in Muncie (Big Oak RV park)

dp

wat een ontberingen ! en dat alles om Noord Groningen te zien. Haha
Veel plezier he
Beloofd weer een mooie reis te worden
grt dp