USA-Oost-West-per-camper.reismee.nl

Santa Fe

En vanmorgen was het weer dan eindelijk stralend zonnig..ik noemde gisteren de kinderziektes van de camper, dat was dus in ons geval een weigerende kachel. Na contact met Roadbear kwam er vanmorgen een plaatselijke monteur om de gasregulateur te vervangen, halfuurtje werk en wij weer lekker warm. En ik kon mooi in die tijd een was draaien, hebben we ook weer schone onderbroeken.

Om 10.30 naar downtown Santa Fe gereden en onze woonwagen achter de kathedraal op een grote parkeerplaats achtergelaten. Leuk stadje in pueblostijl, veel indianen die hier hun sieraden etc. verkopen Sfeervol. We wilden een tour per busje maken en stapten op een die van de gemeente en gratis bleek te zijn. Bij Canyonstr. uitgestapt, dat is een kunstenaarswijk waar in elk huis een galerie of winkel is gehuisvest, leuk om rond te lopen (kijkenkijken niet kopen).. Eind van de middag wat gegeten en weer naar de camping waar we net voor donker (19.30) waren.

Daphne Kamps

Klinkt goed, jullie reis til so far! Veel plezier en genieten, geloof dat het nog heerlijk rustig is zo on the road.... Misschien dat wij dit jaar jullie nieuwe Road Bear wel gaan huren...haha!
Wij vertrekken nl. in hoogseizoen 1 augustus, vanaf San Francisco.

winny van deBelt

Kan wel lezen, dat jullie genieten van al het mooie onderweg en misschien een beetje mopperen :-) als zich kinderziekten voordoen of die ene tegenligger net te druk is voor jullie. :-))

Wij (Ik) geniet (en ) van jouw verhalen.
Vraagje: ben jij alleen op reis of mag je gewoonweg nooit het fototoestel vasthouden?
Wisselende temperaturen bij jullie. Maar wij krijgen komend weekend ook mooi-warm weer.
Geniet nog maar.