USA-Oost-West-per-camper.reismee.nl

Laatste dag USA

Gistermorgen (maandag) vroeg wakker, bed afhalen, douchen en wegwezen. Om 8.15 waren we haantje de eerste bij Roadbear. Vlot afgehandeld maar de shuttle ging pas om half elf naar hotel en vliegveld (we waren met zijn achten) dus even naar Stephanies gelopen voor een mok koffie met een kaneelbroodje. Viel er goed in nade armzalige droge korst brood 's morgens -vroeg. Om 11.00 in het Comfort Hotel online ingecheckt, onze vlucht blijkt een kwartier later te gaan, daar kunnen we mee leven. Wat te doen met de middag? De mogelijkheden zijn beperkt, dus lopen we 3 kwartier heen en idem terug naar het winkelcentrum. Terug in het hotel lekkere douche en om 18.00 uur afgesproken met Hans en Elisabeth om bij Denny's aan de overkant te gaan eten, gezellig en lekker. sizzling skillet beef & chicken en een heerlijk ijsje na en dat voor 33 dollar. Om 21.00 uur lagen we erin en sliepen direct. Vanochtend om 7.00 uur de wekker, eerst ontbijten en dan om 9.30 met de shuttle naar het vliegveld, om 13.00 uur naar Chicago, 2 1/2 uur vliegen en dan om 18.00 verder naar Amsterdam met de UA 908.

Achteraf: het is allemaal vlot gegaan, om 9.15 geland in Amsterdam en daarna weer met de Schipholtaxi in één streep naar huis, waar het leven en het weer ook prima is!

dp

al thuis?